Vis mer

Magnificant villa sea front views

Ideal villa for families or a group of adults , 5 bedrooms with indiviual air coditioning units , in quit sourrounding near the beach, private pool and free wifi.

(44)

Rask oversikt

5 Soverom villa til leie i Málaga by (El Candado)

Boareal

400 meter

Butikker

Beskrivelse

Chaza & Robert´ House has the best panoramic view of Malaga´s Mediterranean harbour, yacht club, and its sorrounding mountains, easily spotting Africa on clear sunny days. In order you have an overall picture of our house you can enter in Youtube and type the following. https:///Ti44rbkt3jM This luxurious villa is situated in the citys best private residential area ¨El Candado¨ in a quie...

Fullt lisensiert feriebolig - ID 15616

Generelt

Strandhåndklær, sengetøy, håndklær

Utendørs

Privat basseng, balkong, patio, takterrasse, hage, terrasse, terrassemøbler, solsenger, grill, parkering, privat parkering, garasje

Innendørs

Wi-Fi, satellitt, aircondition, oppvarming, cd-spiller, dvd-spiller, video, radio, vaskemaskin, tv, telefon, tørketrommel, dørtelefon, strykejern, strykebrett, barnestol, vugge

Kjøkken

Oppvaskmaskin, fryser, kjøleskap, kaffetrakter, grill, kokeplater, mikrobølgeovn, stekeovn, mixer, vannkoker, brødrister

Badeværelse

Dusj, badekar, hårtørrer

Senger

2 dobbeltsenger, 7 enkeltsenger, 2 sovesofaer

Utsikt

Havutsikt, fjell, Utsikt til basseng

Egnet til

Eldrevennlig, husdyr mulig, røyking forbudt innendørs, bil Anbefalt, bil ikke nødvendig

Bemerkninger

2 single beds in the upper floor can be put together makeing a double bed plus sofa bed as well as 2 extra matresses are avilable for extra 4 persons ,price negotiable dependending on days of stay.

Område

Distanser

Flyplass (Málaga) - 17 kilometer

Strand - 150 meter

Golf - 400 meter

Butikker - 400 meter

Underholdning

Butikksenter, små forretninger, restauranter, puber, discoteker, café, internet café, teater, kino, zoo, vannland, tivoli, havn, museum, kirke, park, marked, strandpromenade, konserter

Lokale aktiviteter

Sykle, dykke, fiske, spille golf, ridning, vandretur, klatring, paragliding, stå på rulleskøyter, seile, stå på ski, surfe, svømme, tennis, fottur, vannski, vindsurfing, bowling

Fra NOK 12 716

per uke

Priser

Bestillingskalender

Tilgjengelig

Spesialtilbud

Bestilt

Vurdering av ferieboligvilla i Málaga by (44)

Vurdering
Feriebolig
Område
Eier

vurderte denne boligen 4/5 27.10.2018

Vi hadde et supert opphold og huset var rent og ryddig og prak.tisk for oss 7 damer. Nok av sengetøy og handuker og vertskapet var virkelig trivelig og var behjelpelig med alt vi ønsket. Kan anbefale dette huset Det eneste som manglet var en skikkelig visp på kjøkkenet ellers alt ok

Du fant dette fornærmende

vurderte denne boligen 5/5 15.10.2018

Dette huset passet veldig fint til vennegjeng på tur. Flott utsikt med kveldssol, fint basseng og nok solsenger. Ekstra dyner og mange håndklær og badehåndklær er alltid et pluss. Vertskapet tok veldig godt i mot oss da vi kom og var behjelpelig ved alle våre henvendelser gjennom oppholdet.

vurderte denne boligen 5/5 08.08.2017

leide dette huset første gang i 2015. Da var vi en familie som leide dette huset. i år var vi 2 familier som leide huset og det fungerte utmerket. Huset ligger plassert på en liten åskarm like ved stranden. Det mest oppsiktsvekkende med huset er den fantastiske utsikten over stranden og Middelhavet. Den utsikten er rekreasjon for enhver. Huset har god plass til 2 familier og har alle fasiliteter. Det er delvis nyoppusset og pent. Huset ligger en kort taxi tur fra Malaga sentrum og det er kort vei fra flyplassen. Kun kort gange fra huset så er vi på stranden. Det fine med denne stranden er at det ikke er spesielt turistpreget. Fin strand med masse restauranter liggende langs strand promenaden. Huset har ett fint uteområde med basseng, solsenger, terrasse med grill, langbord og godt med stoler. Har alt bestilt dette huset for nytt opphold i 2018. Dette er det perfekte huset for en familie eller to som ønsker å nye late dager. Huset har veldig hyggelige eiere som er hjelpsomme med alt vi måtte lure på.

Kommentarer eier

tusen takk torill og øyvind for den fine anmeldelsen...det er vi som er heldige som har kunnet motta en fantastisk famile som dere to ganger. Ville gjerne kunne motta dere igjen, vi beklager at vi ikke kunne gi dere 2 uker neste år siden en annen familie hadde allerede booket de datoene. Vi ses neste juli!

Du fant dette fornærmende

vurderte denne boligen 5/5 12.08.2016

Vi var 6 voksne og en baby som bodde her 1 uke sommer 2016. Vi skulle ha noen rolige dager i Malaga med sol og bad og det fikk vi. Huset lå i rolige og fine omgivelser. For ikke å snakke om den fantastiske utsikten. Helt nydelig! Huset var helt topp og det var ypperlig med eget privat basseng og stor uteplass. Alt av utstyr til baby hadde de også. Ville vi ned på stranden tok det ca 5 minutt å gå ned. Stranden var også veldig bra. Vi var også et par ganger i Malaga by. Da tok vi bussen som gikk rett nedenfor huset. Ca 10 minutt til sentrum og bussene gikk hele tiden. Vi tok taxi hjem fra sentrum og det kostet oss mellom 10-12 euro. Matvarebutikk var ca 10 minutt å gå så heller ikke noe problem. Huseiere var også veldig behjelpelig med å tilby å frakte matvarer fra butikken til huset (feks hvis man skal handle mye tunge varer). Huseiere var virkelig hyggelige og behjelpelige. Det eneste jeg har noe å utsette på er restaurantene langs promenaden. Vi var ikke veldig imponert, men igjen, ingen problem å reise til sentrum og spise en bedre middag der. Eller lage mat hjemme i huset. Har ingen problemer med å anbefale dette huset videre. Vi storkoste oss den uken vi hadde og reiser gjerne tilbake.